

Πλήρης συντήρηση-υποστήριξη του προγράμματος DelSurvey Pro / έτος (αναλυτικά δείτε εδώ)
Στην πλήρη συντήρηση (Advanced support) του προγράμματος πέρα των νέων εκδόσεων - αναβαθμίσεων του προγράμματος παρέχονται για ένα έτος υπηρεσίες υποστήριξης, όπως επίλυση προβλημάτων που αφορούν τη χρήση του προγράμματος, την υποστήριξη και επίλυση προβλημάτων με πραγματικά δεδομένα εργασίας. Η υποστήριξη γίνεται μέσω τηλεδιάσκεψης ή άλλων οπτικοακουστικών μέσων. Τηλεφωνική υποστήριξη 5 ημέρες της εβδομάδας, ανταλλαγή e-mails ή οποιοδήποτε άλλο μέσο που διευκολύνει την επικοινωνία για την υποστήριξη του προγράμματος (συνολικά η υποστήριξη δεν μπορεί να ξεπερνά τις 35 ώρες/έτος).